субота, 10 червня 2017 р.

Oči...

Častyna I.
(pro kolöry)
--- 
Mal. L.Docenka
- Dobroho dnä, vysoke tovarystvo. Ja u vas vperše na takomu vysokomu zibranni. Z čoho počaty... U mene blakytni oči...
- Ščo značyt́ blakytni oči?! Ce ž dyletantstvo!
- Povna fihnä... Ħe-ħ...
- U moho ž bat́ka buly blakytni...
- Vy zovsim ne znajete prać Teozofilä Karoho! U «Tendenciï kolöru» vin doviv, ščo oči zdavna buly karymy... i tendencija do pokarinnä zberihajetsä...
- Ja čytav «Tendenciï kolöru»...
- Ce zrada! Šče j ħamyt́. Ta vin znaje z kym rozmovläje!
- I v mojeï materi...
- Vyrodok!
- I v mojeï materi... b-buly...
- U ban!
- Nam ne potribni volocühy z vulyci!
- Ščob jakyjś šmarkač tut pohodu robyv! Yč jakyj!
- A v babusi buly kari...
- Oce kudy b ne jšlo... molodčynka!
- Nu todi vse ne tak pohano, Karl.
- Maje pravo na vypravlennä... Molodeć!
- Taky naša teorija pravyĺna!
- Ja ž kazav, ščo teorija Teozofilä Karoho stane zahaĺnovyznanoju...
- M-m-mojev-volossäk-k-kučerävess-svitle
- A vin znovu za stareTa šče j svitle, *!
- Vin nevypravnyj!
- U ban joho!

- Ja ž kazav zrazu – u ban joho! Ponalazylo tut vsäkyħ.  
--- 

Немає коментарів:

Дописати коментар