субота, 10 червня 2017 р.

Очі…

Частина І. 
(про кольори) 
--- 
Мал. Л.Доценка

- Доброго дня, високе товариство. Я у вас вперше на такому високому зібранні. З чого почати… У мене блакитні очі…
- Що значить блакитні очі?! Це ж дилетантство!
- Повна фігня… Хе-х…
- У мого батька ж були блакитні…
- Ви зовсім не знаєте праць Теозофіля Карого! У «Тенденції кольору» він довів, що очі здавна були карими… і тенденція до покаріння зберігається…
- Я читав «Тенденції кольору»…
- Це зрада! Ще й хамить. Та він знає з ким розмовляє?!
- І в моєї матері…
- Виродок!
- І в моєї матері… б-були…
- У бан!
- Нам не потрібні волоцюги з вулиці!
- Щоб якийсь шмаркач тут погоду робив! Ич який!
- А в бабусі були карі…
- Оце куди б не йшло… молодчинка!
- Ну тоді не все так погано, Карл.
- Має право на виправлення… Молодець!
- Таки наша теорія правильна!
- Я ж казав, що теорія Теозофіля Карого стане загальновизнаною…
- М-м-моє… в-волосся… к-к-кучеряве… с… с-вітле…
- А він знову за старе… Та ще й світле, *ля…
- Він невиправний!
- У бан його!
- Я ж казав зразу – у бан його! Поналазило тут всяких. 
--- 
Частина ІІ
Oči... (Цей текст доступний також латинкою)

Немає коментарів:

Дописати коментар