понеділок, 12 червня 2017 р.

Очі… (продовження)

Частина ІІ. 


- Доброго дня, високе товариство. Я у вас вперше на такому високому зібранні. З чого почати… У мене блакитні очі…
- Невже? Що значить блакитні очі?! Це ж неймовірно!
- У нас це вперше за всю практику…
- У мого батька ж були блакитні…
- Колего, це ж революція! Це серйозний доказ, що концепція  Теозофіля Карого «Тенденції кольору» не охопила всіх особливих випадків…
- Я читав «Тенденції кольору»…
- То Ви знайомі з працями Теозофіля Карого?! Ви знаєте, що Ваш випадок виходить за рамки сучасних наукових уявлень?
- Так. І в моєї матері…
- Ви дуже цікаві для нас!
- І в моєї матері – блакитні очі.
- Неймовірно!
- Нам потрібні такі люди!
- Така юна людина, а робите такі сміливі заяви. Я захоплююсь Вашою відвагою! Браво!
- А в бабусі були карі…
- Тут для нас нічого дивного.
- Звісно, Ви ж корінний венеріанин.
- Але ж звідки?! Звідки блакитні очі? Чому про Ваш випадок ми взнаємо лише сьогодні?
- Таки наша теорія потребує серйозних доповнень!
- Моє… волосся… кучеряве й світле…
- Ви неймовірні!
- Це прекрасно!
- Ви нам цікаві!

- Приєднуйтесь до нашої групи... 
--- 
Мораль диптиха така: ми на переході від першої частини до другої. Все буде добре :)

Немає коментарів:

Дописати коментар